תוכנת הנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית

תוכנת הנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית

 

הנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית. במאמר הבא ישנו פירוט על תכונות נוספות המסופקות בחישובית זהב חד צידית היכולים למעשה לשדרג את העסק שלכם ולהפוך את התהליך של הנהלת חשבונות לפשוט נגיש ונוח הרבה יותר.

 

כרטסת לקוחות וספקים

לרוב ההבדל בין עסק מצליח ומשגשג לעסק הנתקל בקשיים להתנהל טמון בבקרה ובשליטה על אנשים איתם העסק בא במגע. ובכן כשנעזרים בחישובית זהב לא רק שתהליך הנהלת חשבונות נעשה מופשט בהרבה, אך ניתן אף ליצור מעקב פשוט, של בקרה ושליטה על האנשים אשר איתם באים במגע במסגרת העסק.

בהנהלת חשבונות באמצעות תוכנת חישובית זהב חד צידית הושקעה מחשבה רבה באיסוף מסודר של המידע שבעל העסק מעוניין לשמור על הספקים והלקוחות. לדוגמא, תוכנת הנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית ניתן להגדיר עבור כל איש קשר או ספק את מספר הח.פ. שלו ואת מספר המע”מ, ובנוסף לציין את איש המכירות הקשור לאותו לקוח או ספק.

חישובית זהב חד צידית תוכננה בצורה כזאת שלאחר ניצול האפשרות לשמור בצורה בטוחה ונוחה את פרטי הבנק וכ’ו, של איש הקשר, אפשר להנפיק אוטומטית מסמכים הקשורים לאותו איש הקשר עם התוכן הנדרש כאשר אין צורך בהעתקתם או הקלדתם של הנתונים פעם נוספת לאחר שנשמרו בפרטי איש הקשר.

תוכנת חישובית זהב חד צידית תאפשר לבעל העסק להכניס ישירות לתוך התוכנה להנהלת חשבונות את פרטי הספק\הלקוח איתם העסק בא במגע וכך לייצר רשימה של אנשי קשר עשירה המספקת את כל המידע הנדרש אודות אותו איש קשר בצורה מיידית פשוטה ונגישה.

בעל העסק יכול להכיל בתוכנה מידע ללא הגבלה. התוכנה יכולה להכיל את ההערות השונות שנאספות וכן את המידע החשוב שלפעמים משאירים בצד. בשימוש במערכת קישורים חכמה מאפשרת תוכנת הנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית להוסיף ולגרור קבצים חיצוניים אל תוך אנשי הקשר ולמעשה להעשיר את המידע הנאסף. כמו כן, ניתן לכלול מסמכי אופיס כגון וורד ואקסל וישנה אפילו אפשרות לקשר ולצרף קבצי קול ואף לצרף תמונות.

 

תכונה זו של הנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית ניתן להעשיר את המידע הקיים על הלקוחות והספקים בצורה משמעותית, ובכך להקל על ניהול אנשי הקשר בעסק לאפשר את התנהלותו בצורה יעילה.

בנוסף, תוכנת הנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית מאפשרת לבצע חיפושים וחתכים שונים בין אנשי הקשר ובכרטיסי הלקוח ובכך התוכנה מייעלת בצורה משמעותית את בקרת המידע ואת היכולת לשלוט ולאתר מידע חשוב לעסק.

 

 http://www.autosoft.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95%D7%AA/%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%96%D7%94%D7%91/%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%AA-%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA/

 

Leave a comment